Dying Light nie dal PlayStation 3 i Xbox 360

29.10.2014 | eurogamer.pl | underluk

Dying Light nie dal PlayStation 3 i Xbox 360

Choć "Dying Light", gra polskiego studia Techland, początkowo była zapowiadana na PlayStation 3 oraz Xbox 360 (także na PC, PS4 i XOne), to projekt został anulowany na platformach poprzedniej generacji.


Tym samym gra ukaże się tylko na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. Premiera zaplanowana jest na 30 stycznia przyszłego roku.

A oto jak Techland tłumaczy anulowanie "Dying Light" na PlayStation 3 i Xbox 360:

„Duża część next-genowego klimatu jest ściśle powiązana ze stroną technologiczną Dying Light. Przykładowo, na ekranie może być jednocześnie wyświetlanych do 200 tysięcy obiektów. Dodając do tego wykorzystanie realistycznej, bazującej na fizyce technologii oświetlenia, wchodzimy na najwyższe technologiczne obroty” - napisano w liście otwartym do fanów.

„Te cechy, wraz kluczowymi elementami rozgrywki - takimi jak Natural Movement, rozbudowany system rozwoju bohatera i rozległy, otwarty świat - są nieodłączną częścią wrażeń z rozgrywki. Jednakże na połączenie ich wszystkich w jedno, płynne doświadczenie, pozwalają tylko najnowocześniejsze platformy sprzętowe.”

„Z tego powodu, po wewnętrznych testach doszliśmy do wniosku, że nie mamy wyboru i musimy zrezygnować z konsol poprzedniej generacji. Mówiąc prościej, starsze konsole nie mogły technologicznie udźwignąć naszej produkcji, pozostając jednocześnie w zgodzie z charakterem który nadaliśmy grze”
- wyjaśniają deweloperzy.

Najnowsze wieści