07.01.2019 | ppe.pl | underluk
20th Century Fox zapowiedziało nową grę, osadzoną w uniwersum Alien – „Alien: Blackout”.
I zrobił się chryja.
Od premiery „Aline: Izolacja” minęły już cztery lata i po pierwszych twittach oraz mniejszych lub większych przeciekach, wszyscy spodziewali się zapowiedzi kontynuacji dobrze przyjętej gry z 2014 roku. Tymczasem 20th Century Fox ruszyło z kampanią marketingową gry „Alien: Blackout”, której platformą docelową są... smartfony.
Szykuje się powtórka z „Diablo: Immortal”.
Nad przygotowaniem „Alien: Blackout” pracują FoxNext Games, D3 Go! oraz Rival Games. Gracz wcielając się w Amandę Ripley, trafi na pokład stacji kosmicznej Weyland-Yutani, na której nie brakuje obcych. Na przestrzeni siedmiu poziomów będzie trzeba przeprowadzić załogę głównej bohaterki przez coraz trudniejsze zadania, korzystając wyłącznie z systemów awaryjnych stacji. Raczej chowając się w cieniu, niż stawać do otwartej walki.
Tytuł już 24 stycznia dostępny będzie w App Store oraz Google Play, a jego cena oscylować będzie w okolicach 19 złotych (nie licząc mikrotransakcji).